PC installatie met XP+Ubuntu

Harry Metske harry.metske op gmail.com
Za Jun 9 13:13:58 UTC 2007

eerst de schijf partitioneren, dan XP erop rijden, en als laatste Ubuntu,
let er wel op dat je bij de installatie van Ubuntu de juiste partitie kiest.
Ubuntu gebruikt grub als bootloader, dus als je klaar bent met Ubuntu kan je
bij het booten kiezen tussen WinXP en Ubuntu.

Harry

Op 09-06-07 heeft Y P <yellow.penguin op edpnet.be> het volgende geschreven: