[Fwd: Re: Nieuwe gebruiker !!!!!]

Harry Metske harry.metske op gmail.com
Za Jun 9 09:47:33 UTC 2007

Als je alle defaults gekozen hebt bij de Ubuntu installatie, dan heb je je
hele schijf geformatteerd, en staat er nu alleen nog Ubuntu op.
Dan klopt het ook dat je alleen maar een keuze voor Ubuntu hebt in het grub
menu.

Dus prima toch, Windows helemaal voorgoed eraf, en Ubuntu als enige erop :-)

FF zonder dollen, je zal nu toch opnieuw eerst Windows erop moeten rijden,
geen idee hoe je dat moet doen, en als je dat klaar hebt, kan je weer met
Ubuntu install gaan beginnen, maar let er dan wel op dat je bij de
partitionering rekening houdt met het feit dat er al een OS op staat, en dat
je dus niet weer je hele schijf gaat gebruiken voor Ubuntu.

Sterkte !

Harry

Op 08-06-07 heeft Roelof Andriese <rp.andriese op zonnet.nl> het volgende
geschreven: