Vraag pop3 en SABnzbd

Herman hermanhart op versatel.nl
Vr Jun 8 19:55:33 UTC 2007

Beste allemaal,

ik heb dus pop3browser maar het lukt me niet hem op te starten.
Ik heb de raad van Martijn opgevolgd dat lukte ook niet, ik vond hem via Synaptic, maar dan krijg ik de volgende mededeling
volgens ubuntu moet ik een .pop3browserrc file in mijn home directory plaatsen met hostname id en passw
maar hoe doen we dat ???

En nog erger ik heb SABnzbd geinstalleerd, maar het werk niet naar behoren.
Ik kom er ook niet meer in en hij gaat als een gek downloaden, ik denk van een newsserver
Hoe deinstalleer ik dat ding

MvG Herman.

Ja, Ja,  een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.