Onderwerp : ubuntu-nl Digest, Volume 31, Nummer 15

Auteur : Ben Bridts
E-mail : ben.bridts op gmail.com
Datum : Vr Jun 8 20:12:56 BST 2007

Ik zou gaan voor ofwel AND-OR-NOR-XOR ofwel de symbolen (maar ofdat dat te
programeren is?: respectievelijk: /\ \/ [image: \lnot] (ik hoop dat iedereen
deze goed kan zien: ziet er +/- zo uit: ----|  ) en [image: \oplus] (indien
niet te zien: ee, + met een cirkel rond).

Groetjes
Ben

Post Sriptum: Ik zit momenteel in mijn laatste jaar humaniora richting
wetnschappen-wiskunde(8u). Zie mij dus zeker niet als een expert, maar ik
ben toch al met de stof in aanraking gekomen :-).
Post Post Scriptum: Regentaat (De richting die je moet volgen om in de
eerste 4j van het secundair onderwijs te mogen les geven)  is in BelgiŽ nu
ook afgeschaft... Alles BaMa.