Onderwerp : your mail

Auteur : Amedee Van Gasse
E-mail : amedee op amedee.be
Datum : Vr Jun 1 01:07:11 BST 2007

Op donderdag 31-05-2007 om 22:49 uur [tijdzone +0200], schreef Ronald
Blijlevens:
> Eisen stellen als iemand je wilt helpen ? Dus hoezo moet die gene altijd
> naar de mailinglist antwoorden ? Je moet blij als mensen je willen
> helpen. Gaat dit zo in deze mailinglist ?

Wel euh... ik heb me zelf vergist door per ongeluk n keer niet naar de
lijst te reageren, waarvoor mijn welgemeende excuses. In Evolution valt
het me gemakkelijker op, maar vanmiddag gebruikte ik Squirrelmail.
Vandaar mijn vergissing. Ik ga niet beloven dat ik het nooit meer zal
doen, maar ik ga er nu zeker ng beter op letten om altijd naar de lijst
te antwoorden.

In ieder geval, op malinglijsten zoals deze is het de gewoonte om
- te antwoorden naar de lijst (tenzij uitzonderlijke situaties)
- onderaan bij te schrijven
- te knippen en enkel te laten staan waar je op antwoord.

Ik vrees alleen dat de toon waarop ik mijn vorige mail opgesteld heb,
een beetje ongelukkig geformuleerd was. Note to self: nooit reageren op
emails wanneer ik gehaast ben en veel te weinig tijd heb.

--
Amedee Van Gasse <amedee op amedee.be>