Consumentenbond en Ubuntu

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Do Jul 26 14:06:49 UTC 2007

On Thu, July 26, 2007 12:29, Robert Spanjaard wrote:

> Daarom vind ik ook niet dat de CB hierover aangeschreven hoeft te worden,
> en vind ik niet dat het de CB z'n taak is om te klagen over gebrekkige
> ondersteuning. Laat dat maar gewoon aan marktwerking over.

Ik wil maar zeggen: *als* er al iemand het idee in z'n hoofd zou halen
(voorwaardelijke wijs) om de CB aan te schrijven, dan denk ik dat het geen
goede tactiek is om de CB ongelijk te geven. Ga mee in hun verhaal en
verklaar waarom ze gelijk hebben. Dit uiteraard in het hypothetische geval
dat er iemand de CB zou aanschrijven.

--
Amedee