vastloper tijdens booten

Guido van de Luitgaarden g.vandeluitgaarden op gmail.com
Do Jul 26 11:56:01 UTC 2007

Op 26-07-07 heeft Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> het volgende
geschreven:

> Nouja, tenzij de machine crasht bij het laden van een bepaalde driver
> (zoals bij de rt2x00 gebeurt..)
>
> Martijn

Met de live-cd werkte inderdaad niet. Met knoppix kwam ik wel in mijn
systeem, maar toen vond-ie mijn externe harde schijf niet en wegschrijven
van data naar CD-rom gaat dan niet, want daar zit knoppix in te draaien.

Simpelweg de schijf eruit trekken werkte echter prima.