Consumentenbond en Ubuntu

fabian.h op telenet.be fabian.h op telenet.be
Do Jul 26 08:19:56 UTC 2007

Hallo,

Even een kanttekening, de hardware in windows vista werkt ook niet lang bij iedereen. Ik ken mensen die Vista 1 dag op hun computer hadden staan en het vervolgens weer weggedaan hebben omdat hun scanner, printer, geluidskaart... problemen gaf.
Ubuntu en Linux hebben dan misschien nog wel een lange weg te gaan, maar de weg van Windows zal niet veel korter zijn als je naar de laatste Release kijkt.

Fabian