Onderwerp : vensters worden niet groter

Auteur : Vincent
E-mail : imnotb op gmail.com
Datum : Wo Jul 18 19:00:20 BST 2007

On 18/07/07, de Haan <dehaan03 at xs4all.nl> wrote:

> Wie kan mij helpen?
> Mijn vensters worden niet meer groot
> geen kruisje rechts bovenin, afsluiten kan alleen via bestand
> een geopend bestand wordt niet meer vermeld op de taakbalk
> kleuren van vensters zijn grijs, voorheen blauw
> de vensters zijn niet meer te verslepen
> een foutmelding in een flits gezien ik "had geen window manager"
> Vensters zijn niet met de muis groter te maken
> Wie helpt mij verder
> Ik ben een leek in ubuntu
>
> Arie,C. de Haan
>
> PS

> [...]

Arie, dat commando dat je eerder hebt gebruikt om de vensterranden terug te
halen zul je moeten toevoegen aan de programma's die standaard opgestart
worden. Ik weet niet zo uit mijn hoofd waar je dat moet doen in Ubuntu,
waarschijnlijk ergens in Preferences/Voorkeuren (?).

Arie, C. de Haan

--
Vincent