Onderwerp : ubuntu-nl Digest, Volume 32, Nummer 20

Auteur : Hoppie
E-mail : hoppies op gmail.com
Datum : Wo Jul 18 15:40:02 BST 2007

Ik ben een beginner, dus hoe maak ik het genoemde bestand aan in de
etc/modprobe.d map.
Heb daar namelijk als beheerder geen rechten!?
PS. het gaat om mijn eerdere melding m.b.t. geen geluid.....kan namelijk in
Gmail het onderwerp niet zien.

b.v.d.

Op 17-07-07 heeft ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com <
ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com> het volgende geschreven: