Onderwerp : opzegging

Auteur : Vincent
E-mail : imnotb op gmail.com
Datum : Do Jul 12 14:35:11 BST 2007

On 11/07/07, Toos Nouris <toosje5 at hotmail.com> wrote:

> Nou, niet echt dus. Ik probeer al een maand uit de lijst verwijderd te
> worden. En niets lukt  !!

onderaan mijn email adres invul dan kom ik op een pagina waar het kopje
"Uitschrijven" staat, waar ook staat

Door op de knop *Uitschrijven* te drukken, zal er een bevestigingsbericht
verstuurd worden. In dit bericht staat een link die u moet bezoeken om uw
uitschrijving te voltooien. (U kunt ook gewoon het bericht terugsturen
(reply/antwoord) om de uitschrijving te voltooien.)

Met daaronder een "Uitschrijven" knop. Lijkt me allemala voor zich spreken.