xfig en zo

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Za Jul 7 13:17:00 UTC 2007

[ik CC de lijst weer even, zodat anderen ook wat aan het antwoord hebben]

On Sat, 07 Jul 2007, e.gernaat wrote:

> Nu had ik wel de HL 1450 geinstalleerd, maar hij stond vermoedelijk niet
> op standaard printer.
> Nu staat er een groen v'tje door het HL-1450 ikoon, dus dat lijkt me wel
> goed.

> Gaan we weer naar xfig en geven een print commando dan print ie zowaar,
> maar helaas lege pagina's

Kun je in xfig het "print-programma" instellen? Zo ja, kun je 'm eens
"lpr" laten gebruiken ipv "lp"?

En kun je wel .ps-files vanaf de command-line printen (dmv. "lpr file.ps")

> Is het niet vreemd dat OpenOffice wel print?

Het kan zijn dat OOo een andere "ingang" van CUPS gebruikt, die het wel
doet.

> Op een andere machine heb ik nog SuseLinux staan, hierbij staat naast
> Printer nog een rechthoekje met Printer met een pijltje.

Ik heb geen idee wat je bedoelt :) Maar ik denk niet dat dat het
probleem is. Je zou de configuratiebestanden eens kunnen vergelijken.