Onderwerp : Vertaling "Restricted Drivers"

Auteur : mathijs
E-mail : mathijs op tieleman.nu
Datum : Wo Jul 4 20:57:56 BST 2007

Hoi,

Bijgevoegd mijn vertaling van de restricted drivers .po.

Het is me overigens een beetje onduidelijk of nu Rosetta (webtool) of
de .po's gebruikt worden, danwel beide. De Rosetta tool is wel
eenvoudiger in gebruik, zeker vanwege de suggesties, wat de consistentie
van de vertalingen ten goed komt (en snelheid). Echter, een zoekfunctie
heb ik nog niet gevonden.

Worden alle suggesties in Rosetta ook geaccordeerd? Ik krijg de indruk
dat deze niet geroerd worden.

Met vriendelijke groet,
Mathijs Tieleman.

believed to be clean.