VPN

Han Bronsveld hanbronsveld op kliksafe.nl
Za Jan 27 14:58:21 UTC 2007

Het zal allemaal wel waar zijn maar als ik de instellingen van de
vpn-client op mijn XP vergelijk met wat ik op onderstaande pagina zie
dan zie ik zoveel verschillen dat ik niet zie waar ik de variabelen die
ik nu gebruik met de vpnc zou moeten gebruiken.

mvg,
Han