usb adsl modems

FD-Computers info op fd-computers.be
Vr Jan 26 09:59:21 UTC 2007

--
Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

Kom vandaag nog om uw gratis ubuntu linux installatie cd's.