Verbinding maken met Siemens SL55

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Wo Jan 24 21:18:50 UTC 2007

On Wed, 24 Jan 2007 11:17:13 +0100, Martijn van de Streek wrote:

> Kan multisync er niks mee? (libmultisync-plugin-irmc)

Volgens hun website niet; de SL55 wordt alleen via infrarood ondersteund.

> Verder zou scmxx het moeten doen..

Dat zou je wel denken... Maar wat gaat er dan fout? Kan ik andere poorten
proberen? Ik heb weinig zin om de hele rij tty* af te gaan. :-)

> check anders
> http://www.freshdot.net/sl45c/ eens?

Die gebruikt ook de AT-instructies, dus dat maakt weinig uit. Ik zal eerst
verbinding moeten hebben.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com