Installatie Mustek Parallel Port Scanner

R.J.Th. Hofschreuder r.hofschreuder op casema.nl
Wo Jan 24 15:01:52 UTC 2007

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs Ubuntu 6.06 geïnstalleerd en vond dat mijn Mustek backend
pp scanner niet werd gedetecteerd.
Inmiddels  heb ik kennis gemaakt met het terminal venster en er wat mee
gespeeld door het volgen van de NLTerminalHowto Overigens ben ik een
volslagen Linux leek en voel mij bij Ubuntu als een kat in een vreemd
pakhuis.

Ik zit nu met de volgende vragen:

Op: ftp://ftp2.sane-project.org/pub/sane/sane-backends-1.0.18 kan ik
diverse drivers downloaden. Welke moet ik kiezen?

Waar moet ik deze driver opslaan?

Hoe krijg ik hem daarna geïnstalleerd?

Bij voorbaat dank,

Rob Hofschreuder