PC afsluiten.

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Wo Jan 17 10:36:59 UTC 2007

Op woensdag 17-01-2007 om 10:16 uur [tijdzone +0100], schreef Jos Herni:

> Wat gebeurt er als je in een terminal intikt:
>
> sudo shutdown
>
> Krijg je dan wel een computer die uitgaat, zie je een foutmelding of
> gebeurt er gewoon.. niets?
>

> --
> /Jos
>
> Linux op mijn desktop: http://www.digiplace.nl

Ik heb Edgy op vier computers geïnstalleerd, en op twee ervan, waar het
met Dapper wel goed ging, had ik hetzelfde probleem. Moet de computer op
het eind met de hand uitzetten.

Verder heb ik op diverse fora hier ook opmerkingen over gelezen. Is dus
een bekend probleem.

Jaap