Firefox 2.0.0.1

Siegfried De Bie s.de.bie op gmail.com
Do Jan 4 21:10:02 UTC 2007

Op donderdag 04-01-2007 om 21:04 uur [tijdzone +0100], schreef Han
Bronsveld:
> Ik heb zojuist een up-date van Firefox uitgevoerd naar 2.0.0.1. Na het
> opnieuw starten van FF kom ik nog maar op enkele sites. Als ik naar
> www.nu.nl ga sluit FF zich voordat de site helemaal opgebouwd is. Kennen
> jullie dit ook en weten jullie wat de oorzaak en/of oplossing is?
>
> Han

Welke versie van ubuntu gebruik je?
Heb je de upgrade handmatig gedaan of via de update manager van
ubuntu?
Soms wil het al eens helpen om de map met persoonlijke instelling te
verwijderen.
Maar aangezien je daar misschien nog wat waardevols hebt inzitten kan je
ze maar beter verplaatsen.
toepassingen > hulpmiddelen > terminalvenster > en typ
mv .mozilla .mozilla.old
Als deze oplossing niet heeft geholpen kan je eenvoudig je map terug
verplaatsen.
mv .mozilla.old .mozilla
mv staat trouwens voor move
met rm -r .mozilla.old verwijder je de oude file. (rm staat voor remove)
MVG
Siegfried