Geen geluid

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Di Jan 2 14:37:10 UTC 2007

On Tue, 02 Jan 2007, Guido van de Luitgaarden wrote:

> Gisteren liet-ie even een piepje horen toen ik door de tekstverwerker
> geprompt werd met de vraag of ik de wijzigingen wou opslaan. Verder geen
> geluid van google video, niet van .mpg' s in Kaffeine, etc.

In systeem -> voorkeuren -> geluid kun je testgeluid afspelen. Dat zou
moeten werken. Zitten je speakers wel goed aangesloten? (groene gat)

Martijn
(ps, zou je wat meer willen knippen en onder mijn bericht reageren? dat
houdt de context er beter bij)