Geen geluid

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Di Jan 2 13:52:57 UTC 2007

On Tue, 02 Jan 2007, Guido van de Luitgaarden wrote:

> En toen stond-ie ineens op mn desktop... Met de volgende tekst:
>
> 0 [I82801BAICH2   ]: ICH - Intel 82801BA-ICH2
>                     Intel 82801BA-ICH2 with AD1885 at 0x2000, irq 193
>
> Kan ik m nou weer van mn bureaublad afknikkeren? Of ben ik m dan helmaal
> kwijt?

'cat' leest alleen maar bestanden, en schrijft wat't gelezen heeft op
'standard output'. De '>' betekent dat standard output van het
voorgaande moet worden opgeslagen in een bestand met de opgegeven naam.

In feite is wat op je bureaublad staat dus een kopietje, en dat mag dus
weg.

Lees 'man bash' eens.

Maargoed.. over je geluid. Doet helemaal niks het? Want voor zover ik
kan zien is er niks vreemds aan de hand.