Onderwerp : Wine

Auteur : Han Bronsveld
E-mail : hanbronsveld op kliksafe.nl
Datum : Za Feb 24 21:51:46 GMT 2007

Martijn,

Ik noemde notepad maar even als voorbeeld en ga er vanuit dat hetzelfde
principe opgaat voor andere programma's.

Als ik wine met via ALT+F2 winecfg open en vervolgens nog een keer ALT
+F2 doe zie ik 'toepassing uitvoer met'. Ik zou niet weten hoe ik dan
bij notepad.exe kan komen. Ik zie geen directory 'wine', wel een 'mnt'
maar die is leeg.

Als ik txt file wil openen met notepad wordt het kladblok geopend en
krijg ik een foutmelding 'ome/*.txt' bestaat niet waarbij * de filenaam
is.

mvg,
Han

Op donderdag 22-02-2007 om 06:13 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek: