Onderwerp : Western Digital Passport USB disk

Auteur : jack
E-mail : jack.dorpmanns op wanadoo.nl
Datum : Vr Feb 23 12:55:08 GMT 2007

hoi Maarten

Ik had hetzelfde probleem met een drive welke ik zelf geformateerd had
met ext3 maar de rechten lagen toch bij de root.

Ik heb m.b.v. de terminal de volgende commando's uitgevoerd.

cd /media
ls -a  (bepalen welke drive gewijzigd moet worden/hoe ze bekend is in
het systeem)
sudo chmod a+w usbdsk (usbdsk was de bewuste usbdrive)

succes

Jack

e.e.a. staat op blz. 223 van het Ubuntu boek)