Onderwerp : Nu verder met het magazine!

Auteur : David Westerink
E-mail : davidakachaos op gmail.com
Datum : Za Feb 17 18:15:20 GMT 2007

On za, 2007-02-17 at 18:43 +0100, Jan Claeys wrote:

> Waarom *niet* wil je zeggen?
>
> Nieuwe dingen rip je best als Ogg Vorbis of zo, maar MP3 omzetten naar
> Ogg Vorbis geeft per definitie alleen maar kwaliteitsverlies...
> (Elke omzetting naar een lossy formaat geeft kwaliteitsverlies.)
>

> --
> Jan Claeys

Met mijn excuus. Je hebt gelijk, maar dit gaat voor mij eigenlijk een
beetje om licenties enzo (ogg is free as in beer) maar dat is wel een
intressante poging om te doen; mp3 naar ogg met zo min mogelijk
kwaliteit verlies. Even googlen.

Groeten,

David Westerink
c++: the power, elegance and simplicity of a hand grenade