server hardware

Dennis Spoelstra d.spoelstra op maxm.nl
Vr Feb 16 18:41:12 UTC 2007

Hoi Jan,

In principe heb je gelijk, alleen wil je natuurlijk niet dat een dvd
'tje uren aan het rarren en parren is ...
terwijl je s'avonds je xvidje wil gaan kijken en je mail ook tegelijk
binnen krijgt.
Schedulen zou een optie zijn .... :o) Dom niet eens aangedacht ....

Zal eens verder neuzen op marktplaats om een beetje redelijke processor.

Groeten,

Dennis