Onderwerp : Skype

Auteur : Peter Poeliejoe
E-mail : p.poeliejoe op gmail.com
Datum : Vr Feb 16 18:36:06 GMT 2007

Gizmo werkt ook prima. Ik had aanvankelijk wat "hikjes" met skype onder
ubuntu, maar dat werkt nu ook perfect.
Gizmo is iets "opener". De werking is echter gelijk, je kunt bijv. ook
beltegoed kopen om naar gewone nummers te bellen (skype-out).
www.*gizmo*project.com

Peter

Op 16-02-07 heeft Rene Giedts <rene.giedts op telenet.be> het volgende
geschreven: