PDF's maken vanuit Open Office

Jan Wijna j.wijna op kpnplanet.nl
Vr Feb 16 12:17:34 UTC 2007

Martijn van de Streek schreef:

> Je kunt bij het exporteren aangeven dat de kwaliteit van de plaatjes
> omlaag moet. En je kunt andere opties instellen (er staat ook in de
> online hulp welke het bestand groter/kleiner maken)
>
> Martijn

Plaatjes staan er in de meeste van m'n documenten niet. daar zal het
niet aan liggen. Een voorbeeld van de documentgrootte:  67 kb .DOC. word
118 kb in PDF.
Kan dat kleiner denken jullie? Ik heb nog niet gevonden hoe ik de tekst
kan veranderen. Kan dat, en hoe kan dat? In de online hulp kon ik alleen
dingen over de plaatjes vinden.

Jan