Onderwerp : Voorstel voor indeling Ubuntu Magazine NL

Auteur : Vincent
E-mail : imnotb op gmail.com
Datum : Di Feb 13 14:18:21 GMT 2007

Hoi Jeroen,

Je kan het misschien linken aan software, maar misschien is het leuk om elke
editie een programma te bespreken dat misschien leuk is om te installeren?
Of misschien een bepaald thema nemen (bijv. media-spelers) en daar een
aantal verschillende van te beoordelen (bijv. Rhythmbox, AmaroK, Exaile,
Quod Libet, noem maar op)?