Ubuntu snelstart gids door Jan van de Voort voldoende reacties

Jan van de Voort janvandevoort op orange.nl
Vr Feb 9 20:22:21 UTC 2007

Aan allen (en vooral aan allen die gereageerd hebben)

De afgelopen dagen heb ik zeer veel reacties, suggesties, etc. gekregen
over mijn idee van een Ubuntu Desktop snelstart gids. Met dank aan allen
die een bijdrage hebben geleverd, wil ik eenieder verzoeken om geen
suggesties meer te doen, er is voldoende materiaal binnengekomen om er
een snelstart gids van formaat van te maken.

Over locaties waarop de snelstart gids tzt beschikbaar zal zijn zal ik
de mailing list informeren.

Vriendelijke groet,

Jan van de Voort
Nijmegen