OT: Quoten (was: Re: Grabbit)

adrien adrien.verlee op edpnet.be
Do Feb 8 10:38:36 UTC 2007

Op donderdag 08-02-2007 om 06:45 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek:

> Bijna (ik heb het even gecorrigeerd :))

Het wordt, is, en zal, een constant vechten zijn om het goede quoten
(wat zijn waarde bewezen heeft) in stand te houden. Voor mensen die het
FIDO netwerk nog gekend hebben, en de eerste praktijken in de
nieuwsgroepen is dit vanzelfsprekend. Helaas niet voor de mensen die
'recentelijk' naar internet gekomen zijn.

Zij reageren fout, uit onkunde, onwetendheid, of (veel erger) uit
manifeste luiheid en/of respectloosheid voor de mede-discussianten.
En wat mij dan bovenmatig stoort, dat is dat als je een opmerking maakt,
jij, die zich aan de regels houdt, nog schuldig wordt verklaard ook!
Want je verbrodt het spel met dat 'gezever'.

Enfin, is het niet te overwegen om bij elke nieuwe inschrijving op de
mailinglist in of naast de welkom-message info mee te sturen over de
quoot-regels?
Hoe weinig ook het kan helpen, helpen toch alle beetjes. Het leven is nu
eenmaal een vat vol van paradoxen.
--
Adrien - Quoten is efficiƫnt
www.marxists.org/nederlands/index.htm Laat je niet kisten, heb klasse!