Onderwerp : Evolution-agenda-alleen lezen

Auteur : AndrÚ Berkenbosch
E-mail : aberkenbosch op orange.nl
Datum : Do Feb 8 23:20:14 GMT 2007

Op donderdag 08-02-2007 om 21:54 uur [tijdzone +0100], schreef Jan
Claeys:

> Als je een agenda-punt probeert toe te voegen aan die virtuele agenda
> die gebaseerd is op de adresboekgegevens zal je misschien ook die fout
> krijgen inderdaan.
>
> Normaal staat (of staan) je eigen agenda('s) bovenaan in de linkerkolom;
> en als er daar geen staat kan je er altijd een aanmaken.

De agenda-naam staat waarschijnlijk standaard op 'Persoonlijk' zo ook
bij mij.
Ik de adressen met .vcf als eerste in evolution ge´mporteerd.
Ik ben toen naar de agenda gegaan en heb daar als eerste de vink-jes
gezet bij Persoonlijk en bij verjaardagen.
Ik heb Edgy maar weer opnieuw ge´nstalleerd en heb deze ronde de
volgorde veranderd door eerst enkele afspraken in de agenda te zetten
waardoor ik zeker wist dat de naamgeving goed was. Ik heb wel
dezelfde .vcf adressen ge´mporteerd en nu ging alles goed.
Dus het probleem is nu OPGELOST.

> PS: antwoorden naar de mailing list i.p.v. persoonlijk kan in Evolution
> met Ctrl+L.
>

> --
> Jan Claeys

Jan erg bedankt voor het meedenken.
Ik moet echt nog veel leren. Heb geduld met mij.