Onderwerp : Evolution-agenda-alleen lezen

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Do Feb 8 20:54:48 GMT 2007

On do, 2007-02-08 at 16:32 +0100, André Berkenbosch wrote:
> Ik heb wel bij het importeren van adressen met .vcf gegevens van
> geboorte datums mee geďmporteerd. Zou dat ermee te maken kunnen
> hebben?
> De geboorte datums / verjaardagen, staan wel in de agenda aangegeven.
> Van oorsprong komen de import gegevens uit outlook of outlook
> express.

Als je een agenda-punt probeert toe te voegen aan die virtuele agenda
die gebaseerd is op de adresboekgegevens zal je misschien ook die fout
krijgen inderdaan.

Normaal staat (of staan) je eigen agenda('s) bovenaan in de linkerkolom;
en als er daar geen staat kan je er altijd een aanmaken.

PS: antwoorden naar de mailing list i.p.v. persoonlijk kan in Evolution
met Ctrl+L.

--
Jan Claeys