Even voorstellen (Jan van de Voort)

Bjorn Monnens newsletters op pczone.be
Wo Feb 7 09:36:10 UTC 2007

Ik wil ook wel gerust lezen. Mijn vriendin heeft ook een tijd met ubuntu
gewerkt, zij is een leek en wilt het zeker lezen. We hebben vorige week
een laptop voor haar gekocht (met windows pre installed, blijkbaar een
fatsoenlijke laptop met linux preinstalled vinden is heel moeilijk) en
na een week terug op windows werken, zou ze nu graag een linux op die
laptop willen want ze vindt windows echt minder gebruiksvriendelijk.

mvg