OO crashed na een paste in evolution

Rein de Vries rein.de.vries op lbvd.nl
Di Feb 6 14:51:59 UTC 2007

Dat is de pech. Wel meer Ubuntu-gebruikers hebben geen last van het
euvel, alleen ik wel. En zeer reproduceerbaar (altijd dus).
Het zal wel ergens een instelling wezen of zo. Zie dat maar eens uit te
vogelen. Overigens als
ik een paste ergens anders in doe, bijv. in gedit, heb ik er geen last
van ...

On Tue, 2007-02-06 at 08:59 +0100, Rein de Vries wrote:

> Hallo,
>
> Iemand enig idee hoe ik het volgende kan verhelpen?:
>
> Als ik in een OpenOffice writer document met ctrl+c een stuk kopieer
> en daarna in een met evolution aangemaakt mailbericht met ctrl+v
> paste, dan crashed OpenOffice. Ik ben gisteren een stuk werk
> kwijtgeraakt en dat is toch wel behoorlijk vervelend (doet me denken
> aan perikelen een hele tijd geleden met M$-sw) ...
>
> Tips zijn welkom. Zeer bedankt!
>
> Rein de Vries

Rein de Vries