Onderwerp : toetsenbord probleem

Auteur : FD-Computers
E-mail : info op fd-computers.be
Datum : Vr Feb 2 16:27:50 GMT 2007

Jan Claeys schreef:
> Op vrijdag 02-02-2007 om 16:13 uur [tijdzone +0100], schreef
> FD-Computers:

> Een fout in de gebruikers-specifieke instellingen voor het toetsenbord
> in Xorg / KDE?

Ik heb het ondertussen gevonden.

Blijkbaar stond één of andere toetsenbord beveiliging voor motorisch
gehandicapten aan.

Met 7 seconden shift in te drukken kon ik het uitzetten.

Vind dat maar een keer hé.

Toch bedankt voor alle hulp

Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

Kom vandaag nog om uw gratis ubuntu linux installatie cd's.