Onderwerp : root paswoord

Auteur : Jeroen van de Nieuwenhof
E-mail : lists op vandenieuwenhof.nl
Datum : Do Feb 1 10:40:38 GMT 2007

Martijn van de Streek schreef:
> [Leo, svp de mailinglist blijven CCen]

> Je kunt FTP gewoon in de GUI doen, via Lokaties -> Verbinden met Server
>
> Dan kun je gewoon slepen.. zoals het hoort :)
>
> En DVD's zouden ook gewoon leesbaar moeten zijn. Zodra je die erin legt
> zou eea moeten verschijnen.
>
> Martijn

Misschien probeer je (Leo) bestanden te slepen naar een locatie buiten
je Persoonlijke map (/home/leo). Als gebruiker heb je standaard de
volledige rechten op alles wat in je home-map staat, voor de rest moet
je vaak root-rechten hebben (via sudo) om bestanden te kunnen
plaatsen/bewerken.

Groet,

Jeroen