probleem met livestreaming
Suzanne and Harold
mail1 op hettenvan.com
Do Dec 27 22:06:13 UTC 2007
Y P wrote:
> Hoi,
>
> zowel mijn partner als ikzelf ondervinden problemen met het streamen van
> RTLFM (NL zender):
> zij onder grafische mode met mplayer of totem,
> (Feisty Fawn),
> en ik zowel in commandolijn op Feisty als onder Debian (mplayer only).
>
> Zijn er hier Nederlandse vrienden die hetzelfde ondervinden met deze
> zender?
> zou het kunnen zijn dat ze een player hebben gemaakt die enkel voor Win$
> werkt en niet met Linux ? (dat geloof ikzelf niet)
>
> In grafische modus laadt het 49% en dan stopt het,
> in commando laadt hij heel kort en dan vliegt hij eruit.
>
RTL FM bestaat niet meer.
w-xp geeft gelijk een foutmelding, maar in unbuntu krijg ik helemaal
geen foutmelding.
Firefox gaat maar door met "Transferring data from media.rtl.nl..." ,
maar er gebeurd verder niets.
Maar die link werkt dus niet meer, dat is het probleem.
Groeten
Harold
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst