probleem met livestreaming

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Do Dec 27 13:33:37 UTC 2007

Hoi,

zowel mijn partner als ikzelf ondervinden problemen met het streamen van
RTLFM (NL zender):
zij onder grafische mode met mplayer of totem,
(Feisty Fawn),
en ik zowel in commandolijn op Feisty als onder Debian (mplayer only).

Zijn er hier Nederlandse vrienden die hetzelfde ondervinden met deze
zender?
zou het kunnen zijn dat ze een player hebben gemaakt die enkel voor Win$
werkt en niet met Linux ? (dat geloof ikzelf niet)

In grafische modus laadt het 49% en dan stopt het,
in commando laadt hij heel kort en dan vliegt hij eruit.

URL is in principe:
http://media.rtl.nl/rtlfm/livestream/rtlfmbroad.asx
of
http://media.rtl.nl/rtlfm/livestream/rtlfmnarrow.asx volgens sommige Google
results,

en ik heb ook het volgende getest:
http://217.118.160.41:80/rtlfm/livestream/rtlfmbroad.asx?MSWMExt.asf
of
http://217.118.160.41:80/rtlfm/livestream/rtlfmbroad.asx?MSWMExt=.asf

Sorry voor het wat OT topic maar onder Linux heb je ook recht op online
radio vind ik, dus misschien zijn er ervaren radiostreamers die een handje
kunnen tosteken.

ThanX
 Y P