hardwarebreuk: printer switchbox gezocht...

YP yellow.penguin op edpnet.be
Vr Dec 21 10:03:47 UTC 2007

Hoi Gerard,

On Fri, Dec 21, 2007 at 10:22:14AM +0100, Gerard van der Meulen wrote:
> Goedemorgen,
>
> Toevallig ga ik er straks 1 halen bij een pc-winkel; hij was op vooraad.
> Dat is voor 2 pc's op 1 usb-printer, merk Belkin, electronisch. Prijs
> 27, incl.
> Ik weet niet waar je woont ?
> Gerard

Toevallig wilt het lukken dat onze Brother HL-2040 zowel op parallel als
op USB kan worden aangesloten:
geeef me het type en ik denk dat ik er makkelijk aan geraak, voor de prijs
ga ik je niet opschepen met een probleem die ik ook hier lokaal (ik woon in
Belgiƫ) kan oplossen.

Alleszins bedankt voor de prompte reactie/en tip.

Y P