Onderwerp : hardwarebreuk: printer switchbox gezocht...

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Vr Dec 21 20:34:13 GMT 2007

Op vrijdag 21-12-2007 om 11:03 uur [tijdzone +0100], schreef YP:
> Toevallig wilt het lukken dat onze Brother HL-2040 zowel op parallel
> als op USB kan worden aangesloten:
> geeef me het type en ik denk dat ik er makkelijk aan geraak, voor de
> prijs ga ik je niet opschepen met een probleem die ik ook hier lokaal
> (ik woon in BelgiŽ) kan oplossen.

Simpelste is vermoedelijk een "USB switch" dan.

Bij de Carrefour hadden ze vroeger het bovenste van de volgende twee
toestellen, maar het onderste lijkt me beter:
<http://www.ednet-ag.de/?lang=en&corp_id=0&page=1&cat=10,80,6>

Bij "Het Computerwinkeltje" zijn er volgende producten:
<http://www.hcw.be/p.aspx?p=J0215>
<http://www.hcw.be/p.aspx?p=B5097>

--
Jan Claeys