VPN en UMTS

Mark Veenstra mark op woonschippax.nl
Wo Dec 19 12:39:06 UTC 2007

Martijn,

Oke ik kan daarvoor een poging wagen. Als ik het goed heb, dan moet ik
daarvoor het bestand /etc/ppp/peers/ppp0 aanpassen naar dezelfde
chatscript zoals die wordt gebruikt door GPRS Easy Connect. Of zijn er
nog meer bestanden waar ik rekening mee moet houden?

Mark

Op woensdag 19-12-2007 om 13:29 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek: