studiobuntu theme en wallpaper-probleem

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Wo Dec 12 21:02:31 UTC 2007

On Wed, Dec 12, 2007 at 09:48:55PM +0100, Vincent wrote:

> Artwork is naar mijn weten gewoon al het uiterlijk-gerelateerde spul. Ik
> denk dat daarin dus onder andere het thema en de wallpapers zitten. Hoe dan
> ook, proberen kan geen kwaad ;-)

Zij spreken hier van Feisty en zeggen dat het pakket "contains all the
artwork from our Feisty release";
en wat ik zoek is precies het omgekeerde,
distro is Feisty ene ik zoek de manier om studiobuntu's wallpaper en theme
pakket eronder te installeren.
Ik snap ook niet waarom er geen woord over te reppen is op de studiobuntu
site zelf + hoe die howto uit de lucht valt als niets klopt.

Ik vrees dat het niet oplosbaar is.

YP