Onderwerp : studiobuntu theme en wallpaper-probleem

Auteur : Vincent
E-mail : imnotb op gmail.com
Datum : Do Dec 13 11:41:52 GMT 2007

On 13/12/2007, Y P <yellow.penguin at edpnet.be> wrote:

> Hi Vincent,
>
> 'k heb toch gelezen dat die archive url inderdaad veeranderd is; maar geen
> gegevens over de juiste url,
> en op ubuntustudio.org moet ik er niet naar zoeken want daar is niets
> buikbaars kwa info mbt ubuntustudio via sources.list
>
> YP

Ja ik denk dat het hierdoor komt:
Toen Ubuntu Studio versie 7.04 uitgaf, moesten ze nog hun eigen
softwarepakketten hosten (dat deden ze dus op die URL). Met versie
7.10mochen ze de Ubuntu repositories gebruiken; waarschijnlijk hebben
ze toen de
7.04 archieven offline gehaald (dat kost hun natuurlijk allemaal
bandbreedte).

Die tutorial die je volgde, zou je dus de artwork van versie 7.04 opleveren.
Als dat is wat je wilde, kun je dat .deb pakket van hun website gebruiken.

Als je liever de artwork voor 7.10 gebruikt, dan heb ik zo het gevoel dat de
pakketten daarvoor net zo goed op jouw 7.04-machine werken.

Je kunt het 7.10-pakket voor de wallpapers hier downloaden:
http://packages.ubuntu.com/gutsy/x11/ubuntustudio-wallpapers
(Die is nergens van afhankelijk, vandaard dat je het volgens mij gewoon op
7.04 kunt gebruiken)

Hier is het thema-pakket:
http://packages.ubuntu.com/gutsy/x11/ubuntustudio-theme
(Hiervoor heb je de Murrine-engine nodig, maar die zit gewoon in de
7.04-repo, in universe:
http://packages.ubuntu.com/feisty/gnome/gtk2-engines-murrine)

Succes!

--