Onderwerp : java en ubuntu

Auteur : David Westerink
E-mail : davidakachaos op gmail.com
Datum : Ma Dec 10 00:24:02 GMT 2007

Arie de Jonge schreef:

Ter info,

Ik ben degene die Marjan ubuntu heeft geadviseerd. Nu blijkt de info
niet volledig te zijn. De problemen onstonden na een update sessie;
Network-Manager wil niet goed configureren. Een subprocces geeft de
error code 2 terug. Daarna kan ze haar USB toetsenbord niet meer
gebruiken, en moet ze opnieuw opstarten (crtl-alt-del werkt echter wel
:S) Nu moet ze constant als apt wat wil installeren dpkg --confiugre -a
doen, die dus stuk loopt op bovenstaande. Wie kan deze vrouw helpen? Ik
kom er niet meer uit!
Bedankt alvast, ook namens Marjan,

David Westerink
http://davidakachaos.wordpress.com