Onderwerp : uitschakelen 3d desktop via console

Auteur : Warren Head
E-mail : warrenhead op gmail.com
Datum : Za Dec 8 15:54:52 GMT 2007

Je bedoelt zeker dat ik dan via een ander profiel zoals KDE, of een andere
window manager dan gnome, bij een desktop kan komen?
Helaas, de Atari kleurtjes duiken direct op.
Ik zoek echt een andere weg dan de 3d-effects applet.

Grt, Warren

Op 08-12-07 heeft Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> het volgende
geschreven: