Onderwerp : Ubuntu-NL Digest, Volume 37, Nummer 3

Auteur : Peter Verstappen
E-mail : peter.verstappen op home.nl
Datum : Wo Dec 5 17:46:08 GMT 2007

't is een nvidia Geforce Go chip in de laptop en beperkt ondersteunde
stuurprogramma's is ingeschakeld.

Vreemde vind ik ook dat ik bij "Systeem" - Voorkeuren - Uiterlijk bij
het Tabblad "Visuele effecten" nog niet eens voor "Normaal" kan kiezen
en ook "Extra" werkt niet. Krijg dan de melding "Desktop effects could
not be enabled". Lijkt er dus op, dat Ubuntu denkt dat de video chip
"niets kan".

Peter.