Onderwerp : Ubuntu-NL Digest, Volume 37, Nummer 4

Auteur : wacosta
E-mail : dirk.haems op euphonynet.be
Datum : Di Dec 4 15:23:58 GMT 2007

Help

Ik heb Edubuntu 7.10 op mijn desktop staan (Duale -Boot met Windows)
Met enkele aanverwante toepassingen te downloaden zoals X.window.System
Version 1.3.0.Kan ik mijn besturingssysteem niet meer opstarten.
Bij het verschijnen van de melding Verkeerde X.server laad GDM opnieuw en
start het systeem opnieuw .Hier stopt mijn systeem.
Ik heb gdm en X.server opnieuw willen installeren maar krijg het antwoord
dat ik niet gerechtigd ben. Wat kan ik doen om dit terug in orde te maken?
Ik kan wel afsluiten met Exit, verder geraak ik niet meer.

Mvg, Dirk