Onderwerp : installeren 7.10

Auteur : Martijn van de Streek
E-mail : martijn op foodfight.org
Datum : Zo Dec 2 06:34:50 GMT 2007

On Sat, 01 Dec 2007, Suzanne and Harold wrote:

> Dankje, nu heb ik 2 opties, ik zal zien welke werkt.
>
> Ik zie dat jij een PS/2 muis hebt? Ik een USB muis.
>
> Maakt dat verschil?

(ik heb de mailinglist weer even opgenomen in de Cc -- dan kan iedereen
het antwoord lezen :))

Nee, mijn muis is USB. In Linux zijn USB- en PS/2-muizen voor
programma's als X niet van elkaar te onderscheiden: ze spreken allemaal
hetzelfde protocol, en dat wordt PS/2 genoemd (of een variant, zoals
ExplorerPS/2 of ImPS/2).