Onderwerp : installeren 7.10

Auteur : Martijn van de Streek
E-mail : martijn op foodfight.org
Datum : Za Dec 1 14:38:52 GMT 2007

On Sat, 01 Dec 2007, Suzanne and Harold wrote:

> Ik heb het al gevonden, in xorg.conf:   *Option        "ZAxisMapping"    "4
> 5" *veranderen in *Option        "ZAxisMapping"    "6 7"*
> Dat heb ik nu gedaan, maar nu kan ik het bestand niet opslaan, ik heb geen
> rechten om dit bestand op te slaan.
> Hoe krijg ik die rechten?

Het lijkt me niet de goede wijziging :)

Voor mijn MX-310 (Logitech) heb ik het volgende moeten aanpassen:

- Protocol instellen op ExplorerPS/2:
  Option      "Protocol" "ExplorerPS/2"

- Toevoegen hoeveel knoppen de muis heeft:
  Option      "Buttons" "7"
  Option      "ButtonMapping" "1 2 3 6 7"

(allemaal in de Section "InputDevice" in /etc/X11/xorg.conf)

Je krijgt de rechten om 'm te wijzigen door iets te doen als:

sudo gedit /etc/X11/xorg.conf