PCMCIA card geeft errors in dmesg

Mark Veenstra mark op woonschippax.nl
Do Aug 30 07:28:39 UTC 2007

Martijn,

Heb zojuist onderstaande uitgevoerd. Als ik dat heb gedaan en ik steek
nu mijn PCMCIA kaart erin (heb me netwerkkabel eruit gehaald). Ga dan
naar systeem -> beheer -> netwerk en activeer de modemverbinding, dan
zie ik eigenlijk voor het eerst dat de PCMCIA kaart blauw knippert
i.p.v. rood. Maar ik heb nog geen verbinding met het internet. Moet ik
daarnaast nog iets doen?

Mark

Op donderdag 30-08-2007 om 08:50 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn
van de Streek: